Bestellen
Na een succesvolle afronding van jouw bestelling ontvang je een bevestigingsmail van ons. Wanneer je deze e-mail hebt ontvangen, hebben wij jouw bestelling in goede orde ontvangen en kun je er zeker van zijn dat jouw bestelling is opgenomen in het verwerking- en verzendproces.
Het is mogelijk om een wijziging in jouw bestelling of een annulering door te geven. Laat onze webshop dit zo snel mogelijk weten; telefonisch via 035 582 7743 of per e-mail naar webshop@studiojill.nl. Wanneer jouw bestelling echter al onderweg is of verzendklaar wordt gemaakt dan is annuleren helaas niet meer mogelijk.
Het kan zijn dat deze wordt tegengehouden en in je ongewenste mailbox (spam) terecht is gekomen of dat je per ongeluk een typefout hebt gemaakt bij het invullen van je e-mailadres. Wij adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice.
Telefoon: 035 582 7743
Email: webshop@studiojill.nl
Een bestelling plaats je al volgt:
1. Selecteer je maat
2. Druk op de knop ’toevoegen aan winkelwagen’
3. Er verschijnt een pop-up. Als je al je gewenste artikelen aan de shopping bag hebt toegevoegd klik je op ‘naar kassa’. Als de pop-up al verdwenen is, klik je rechtsboven op ‘winkelwagen’
4. Controleer het overzicht met alle toegevoegde artikelen en klik op ‘bestelling afronden’
5. Je krijgt de optie om je in te loggen. Shop je voor het eerst bij STUDIO JILL? Klik dan op ‘ga verder’
6. Gegevens invullen en controleren en ga verder
7. Kies een bezorg optie en ga verder
8. Kies een betaalwijze en ga verder
9. Controleer het overzicht. Is deze in orde? Ga dan naar ‘bestelling afronden’. Je wordt vervolgens doorgelinkt naar een betaalpagina van het door jouw gekozen betaalmiddel.
We verzenden alle pakketten, die op werkdagen voor 13.00 uur zijn besteld, dezelfde dag nog! Mochten wij hier om bepaalde redenen van afwijken dan krijg je hiervan bericht via email. Doorgaans wordt de bestelling de volgende werkdag verstuurd. Als je op zaterdag iets besteld, wordt je bestelling op maandag verzonden.