KLACHTEN

KLACHTEN

Studio Jill doet er alles aan om het bestelde product in perfecte staat te leveren. Na ontvangst van uw bestelling dient u de geleverde producten gelijk goed te inspecteren en eventuele gebreken aan een product aan ons onmiddelijk schriftelijk te melden. U kunt dit doen door een email te sturen naar webshop@studiojill.nl

Heeft u een dergelijke klacht over een artikel wat u bij ons in de winkel of online heeft gekocht, zouden wij dit graag van u schriftelijk willen ontvangen. Dit kunt u doen door een email te sturen naar webshop@studiojill.nl

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@studiojill.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij proberen elke klacht binnen 7 dagen te behandelen. Wij zullen elk probleem zo goed en snel mogelijk in overleg met u oplossen. Klachten langer dan 3 maanden na aankoop kunnen wij helaas niet meer in behandeling nemen.

LET OP! wij geven GEEN garantie op pailletten.

Winkelwagen
Scroll naar boven

Blijf op de hoogte!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang direct 10% KORTING op je eerste bestelling!