KLACHTEN
Studio Jill doet er alles aan om het bestelde product in perfecte staat te leveren. Na ontvangst van uw bestelling dient u de geleverde producten gelijk goed te inspecteren en eventuele gebreken aan een product aan ons onmiddelijk schriftelijk te melden. U kunt dit doen door een email te sturen naar webshop@studiojill.nl.
Heeft u een dergelijke klacht over een artikel wat u bij ons in de winkel of online heeft gekocht, zouden wij dit graag van u schriftelijk willen ontvangen. Dit kunt u doen door een email te sturen naar webshop@studiojill.nl
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@studiojill.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
Wij proberen elke klacht binnen 7 dagen te behandelen. Wij zullen elk probleem zo goed en snel mogelijk in overleg met u oplossen.
Klachten langer dan 3 maanden na aankoop kunnen wij helaas niet meer in behandeling nemen.
Wij geven GEEN garantie op pailletten.